Среда, 25.06.2025, 16:37

Приветствую Вас Гость

Форма входа
Категории раздела
Полезная информация [98]
Статьи о перевозках [35]
Транспорт и грузы [23]
Разное [43]
Хоккей - Онлайн игры - Насладись вкусом победы!
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 104
Полезные ссылки
  • Законодательство Украины
  • Официальный курс валют
  • Министерство транспорта и связи
  • АсМАП
  • ГП СМАП
  • Укравтодор
  • Статистика

    Онлайн всего: 5
    Гостей: 5
    Пользователей: 0
    Футбол - Онлайн игры - Насладись вкусом победы!

    Автобазар Информер праздники сегодня
    Главная » Статьи » Полезная информация

    Міжнародний союз автомобільного транспорту (МСАТ)
    International Road Transport Union (IRU)

    Міжнародний союз автомобільного транспорту (МСАТ) було засновано 23 березня 1948 року за ініціативою автодорожніх і автотранспортних асоціацій Бельгії, Данії, Франції, Великобританії, Норвегії, Нідерландів, Швеції і Швейцарії у Женеві. МСАТ є міжнародною неурядовою організацією, яка об'єднує національні асоціації та союзи міжнародних автомобільних перевізників.
        Головна мета МСАТ, як зазначено в його Статуті, - захист інтересів галузі вантажного та пасажирського автомобільного транспорту, організація та сприяння міжнародному співробітництву в галузі в інтересах гармонійного та сталого розвитку світової економіки в цілому.     Штаб-квартира МСАТ розміщена в Женеві (Швейцарія). Є три Постійних Представництва - у Брюсселі, Москві та Стамбулі, які провадять і координують політику МСАТ відповідно в країнах Європейського Союзу, Співдружності незалежних держав та на Середньому Сході та східному регіоні.     Згідно зі Статутом установлені дві категорії членства: дійсні (активні) члени та асоційовані.
         Дійсні члени — це національні асоціації автомобільного транспорту, які представляють у своїй країні три види професійного автомобільного транспорту: пасажирський комерційний транспорт, включаючи таксі, вантажний комерційний транспорт і транспорт для власних потреб.
         Асоційованими членами можуть бути національні та міжнародні організації, будівельники автомобілів, транспортні компанії з комбінованих перевезень, а також промислові та наукові підприємства, які прямо або непрямо пов'язані з діяльністю автомобільного транспорту; вони не мають права голосу та прав дійсних членів, але можуть отримати інформацію, яка призначена для усіх членів МСАТ. На засіданнях Ради Дирекції асоційовані члени мають право дорадчого голосу та право брати участь у роботі комісій та робочих груп. Асоційовані члени від виробників автомобілів — є повноправними членами Міжнародної технічної комісії МСАТ.
         Членами Союзу є 180 національних асоціацій та компаній-операторів 73 країн: Австрії, Азербайджану, Албанії, Аргентини, Афганістану, Бахрейну, Бельгії, Білорусі, Болгарії, Боснії та Герцеговини, Бразилії, Великої Британії, Вірменії, Греції, Грузії, Данії, Естонії, Єгипту, Ізраїлю, Індії, Ірану, Ірландії, Іспанії, Італії, Йорданії, Казахстану, Канади, Киргизії, Кіпру, Кореї Південної, Кувейту, Латвії, Литви, Лівану, Люксембургу, Македонії, Мальти, Марокко, Молдови, Монголії, Китаю, Нідерландів, Німеччини, Нової Зеландії, Норвегії, Об’єднаних Арабських Еміратів, Пакистану, Польщі, Португалії, Росії, Румунії, Сербії, Сирії, Словаччини, Словенії, Сполучених Штатів Америки, Таджикистану, Тунісу, Туреччини, Туркменистану, Угорщини, Узбекистану, України, Уругваю, Фінляндії, Франції, Хорватії, Чехії, Чилі, Чорногорії, Швейцарії, Швеції, Японії. А також членами МСАТ є 5 міжнародних організацій. 
          Органами МСАТ є:
    а) Генеральна Асамблея МСАТ
    б) Рада з питань пасажирського транспорту
    в) Рада з питань вантажного транспорту
    г) Президія – Президентська виконавча рада МСАТ
    Допоміжними органами є:
    - комісії, робочі групи МСАТ та оперативні (ad hock) групи, Генеральний Секретаріат МСАТ є адміністративним органом МСАТ.
     Генеральна Асамблея - вищий орган МСАТ, що складається з усіх дійсних та асоційованих членів. До її компетенції входять визначення стратегічних питань Союзу, внесення змін і доповнень до Статуту, вибори Президії та прийняття нових членів, вироблення рішень з основоположних напрямків діяльності МСАТ. Згідно зі Статутом Генеральна Асамблея засідає не менше одного разу на рік. Кожні два роки проводяться Конгреси МСАТ. 
              До складу МСАТ входять дві Ради з питань транспорту:
         - Рада з питань пасажирського транспорту, яка складається з дійсних членів, що  виконують професійні перевезення пасажирів, включаючи таксі і оренду автомобілів з водієм;
          - Ради з питань вантажного транспорту, яка складається з дійсних членів, що виконують професійні перевезення вантажів і перевезення вантажів за власний рахунок автомобільним транспортом. 
          Кожна національна організація, що визнана дійсним членом МСАТ, має бути членом хоча б одної Ради з питань транспорту.  Ради з питань транспорту забезпечують досягнення мети транспортної політики МСАТ відповідно до діяльності цієї Ради             До Президії – Президентської виконавчої Ради МСАТ входять Президент, який очолює Раду, і 9 членів (три від Ради з питань пасажирського транспорту, 6 членів від Ради з питань вантажного транспорту). Президенти Рад з питань транспорту є Віце-президентами МСАТ.
         Президія на практиці реалізує рішення Генеральної Асамблеї, контролює роботу комісій і груп експертів МСАТ, вносить до Генеральної Асамблеї пропозиції з ключових питань діяльності МСАТ, зміни до Статуту, утворення комітетів зв'язку, керує роботою Генерального секретаріату.
         Президія обирається на сесіях МСАТ терміном на 2 роки. Президент МСАТ обирається на пленарному засіданні Генеральної Асамблеї на такий же термін. 
          Генеральний секретаріат МСАТ виконує рішення Президії та усі інші адміністративні функції, які випливають із задач і цілей Союзу: забезпечує зв'язки між робочими органами Союзу та його членами, підтримує відносини з різними міжнародними організаціями. Генеральний секретаріат розміщено у Женеві.
          У складі МСАТ працюють також міжнародні комісії та групи експертів, яким доручено проводити дослідницьку роботу та готувати пропозиції зі спеціальних напрямків.
          Важливе місце у діяльності МСАТ займає розробка резолюцій у галузі міжнародного перевезення автомобільним транспортом з метою гармонізації правил і приписів, які існують в окремих країнах. Вони стосуються загально транспортної політики, професійної підготовки водіїв автотранспортних засобів, Конвенції МДП, міжнародного перевезення пасажирів, обмеження вагових норм і розмірів автотранспортних засобів, міжнародного перевезення у контейнерах, перевезення швидкопсувних вантажів, безпеки дорожнього руху тощо.
          На конгресах МСАТ, як правило, приймаються рішення загального; програмного характеру у формі резолюцій і звертання до урядів. Тут розглядаються питання з експлуатації автомобільного транспорту, які являють спільний інтерес для членів Союзу на основі спільної політики у галузі міжнародних автомобільних перевезень, виробляються єдині, прийнятні для усіх членів Союзу концепції з використання пасажирського і вантажного автотранспорту, розробляються рекомендації з найму, умов і раціоналізації праці транспортних працівників, застосування на автотранспорті останніх досягнень науки і техніки.
         Діяльність МСАТ у галузі нормування направлена у першу чергу на вироблення угод і єдиних документів з метою спрощення митних формальностей і прискорення тим самим доставки вантажів. Одним з таких документів є розроблена під керівництвом МСАТ книжка МДП у рамках Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП 1959 року. 14 листопада 1975 року було підписано нову Митну конвенцію МДП (набрала чинності 20 березня 1978 року), в якій враховані пропозиції, що сприяють зменшенню формальностей при міжнародних автомобільних перевезеннях, прискоренню руху та підвищенню його безпеки. За дорученням Комітету з внутрішнього транспорту ЄЕК ООН Міжнародний союз автомобільного транспорту (МСАТ) є органом, який відповідає за функціонування системи МДП на міжнародному транспорті у рамках, що встановлені цими конвенціями.
         МСАТ також займається питаннями застосування на практиці Конвенції про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів (КДПВ), бере активну участь у розробці конвенцій та угод, що стосуються питань автомобільного транспорту, у робочих органах КВТ ЄЕК ООН.      МСАТ постійно розглядає питання безпеки, ефективності та економічності транспортних засобів; зокрема передбачена система жорсткого контролю за технічним станом транспортних засобів, що беруть участь в міжнародних перевезеннях за процедурою МДП.
         МСАТ друкує матеріали довідкового характеру, забезпечуючи, таким чином, транспортну галузь інформаційними послугами, що стосуються змін у галузі національного законодавства і міжнародних нормативних документів, динаміки економічних показників роботи транспорту, включаючи інформацію про життєво важливі питання для міжнародних перевізників, а саме: час очікування на багатьох європейських кордонах, зокрема, на тих з них, де рух у напрямку країн Центральної та Східної Європи; регулярно друкує довідники, які містять інформацію про членів МСАТ, умови виконання міжнародних автомобільних перевезень в країнах-членах МСАТ, схеми міжнародної мережі автомобільних доріг та інші матеріали, що являють інтерес для міжнародних автомобільних перевізників.
         МСАТ здійснює ряд заходів з розширення практики видачі міжнародних водійських прав у країнах-членах.      Для розгляду окремих технічних і питань створюються групи експертів, наприклад, з комбінованих перевезень, митних правил, правових питань, ціноутворення, інфраструктури автомобільних доріг тощо.      МСАТ має консультативний статус при Економічній та Соціальній Раді (ЕКО-СОР) ООН, який дозволяє йому брати активну участь у нарадах регіональних економічних і соціальних комісій для Африки, Азії та басейну Тихого океану, Європи і Латинської Америки. МСАТ підтримує постійні контакти з Європейською Економічною Комісією ООН (ЄЕК OOH/UNECE), Радою Європи, Європейський Союзом (EC/EU). Союз представляє міжнародний автомобільний транспорт і в інших органах ООН, таких як Конференція Організації Об'єднаних Націй з торгівлі та розвитку (ЮНКТАД/UNCTAD), Програма Організації Об'єднаних Націй з навколишнього середовища (ЮНЕП/UNEP), Міжнародна організація праці (МОП/ІLО), Міжнародна морська організація (ІМО/ІМО). Крім того, встановлені тісні контакти з, такими міжурядовими Організаціями, як Міжнародний Транспортний Форум (ITF/МТФ) (колишня Європейська конференція міністрів транспорту (ЄКМТ/ЕСМТ), Європейський банк реконструкції та розвитку (ЕБРР/EBRD), Організація економічного співробітництва та розвитку (OECP/OECD), Світовий банк, Світова митна організація (CMO/WCO), Світова організація з туризму (COT/UNWTO/ОМТ), Світова організація торгівлі (COT/WTO/OMС), Mіжнapoдний інститут уніфікації пpивaтнoгo права (УНІДРУА/UNIDROIT), а також з неурядовими організаціями — Міжнародною федерацією експедиторських асоціацій (ФІАТА/FIАТА), Світовою організацією зі стандартизації (ІСО/ISO), Міжнародною автомобільною федерацією (МАФ/IRF), Міжнародною асоціацією повітряного транспорту (ІАТА/ІАТА), Міжнародним союзом залізниць (MC3/UIC), Світовою федерацією асоціацій транспортних агентів (СФАТА/UETAA), Міжнародним бюро з контейнерів (МБК/ВІС) та іншими організаціями.
          З 1992 року Асоціація міжнародних перевізників України є дійсним членом МСАТ та визнана 69 об'єднаннями міжнародних автоперевізників — учасниками Конвенції МДП.      Рішенням українського Уряду, від 24 липня 1993 року, АсМАП України надані повноваження гаранта перед Міжнародним союзом автомобільного транспорту щодо відповідальності українських та іноземних перевізників у зв'язку з застосуванням ними на території України книжок МДП.
         Асоціація забезпечує функціонування Митної Конвенції на території України: видає українським перевізникам книжки МДП, контролює стан їх використання та повернення, зберігання та обліку, надає перевізникам всебічні послуги юридичного характеру.      Однак однією з головних функцій Асоціації остається гарантування сплати державі митних зборів та платежів у разі недоставляння товарів у митницю призначення.      АсМАП України постійно приймає участь в роботі:
    – Генеральній Асамблеї,
    – Ради з питань пасажирського транспорту,
    – Ради з питань вантажного транспорту,
    – Комісії з економічних питань,
    – Комісії з юридичних питань,
    – Комісії з соціальних питань,
    – Комісії з митних питань,
    – Комісії з технічних питань
    – Групі експертів з перевезень небезпечних вантажів,
    – Групі експертів з комбінованих перевезень,
    – Комітеті по зв’язках МСАТ з СНД.      Основним завдання асоціації в цих органах МСАТ є представлення інтересів учасників Асоціації та відстоювання їх прав.
    У листопаді 2009 року на засіданні Генеральної Асамблеї Міжнародного Союзу автотранспорту президента АсМАП України Леоніда Костюченка було обрано до вищого органу МСАТ – Президентської виконавчої ради. Представники 74 країн світу були одностайними в цьому своєму рішенні.
     Слід зауважити: під час голосування щодо затвердження кандидатів було подано десять кандидатур, а в секторі вантажних перевезень конкуренція складала три особи на місце.

    Источник информации: asmap-inform.com

    Категория: Полезная информация | Добавил: El-Cid (18.02.2010)
    Просмотров: 7507 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Copyright MyCorp © 2025 | Используются технологии uCoz