|
| «Варшавка»: коли ж поїдемо?
|
Проблеми «Варшавки», чи точніше сказати довготривалий процес реконструкції цієї дороги – це те, чим постійно переймаються наші міжнародні автоперевізники. І тут немає нічого дивного, адже це найкоротший шлях до західного кордону. Тривалий час на запитання, коли ж автомобілі зможуть без перешкод поїхати цією магістраллю, не було конкретної відповіді. І ось нарешті сталося. Остаточний термін її повної здачі в експлуатацію визначено.
Так вже склалося в нашій державі: все, що робиться за кошти вітчизняного бюджету, робиться довго і нудно. А проекти, що фінансуються різними міжнародними установами, реалізуються значно швидше, адже кредитори вимагають жорсткого дотримання зобов’язань щодо термінів здачі в експлуатацію об’єктів. Для прикладу роботи, які нині ще ведуться на автомагістралі Харків – Київ, Чоп – Київ, Житомир – Київ – це досить активний живий процес, а там, де використовувалися кошти державного бюджету, а це якраз М-7, процес затягується.
Однак, не дуже сподіваючись на вітчизняний бюджет, Укравтодор таки примудрився домовитися з тими ж таки міжнародними фінансовими установами про виділення коштів на закінчення реконструкції автодороги Київ – Ковель – Ягодин.
Заступник голови Укравтодору Євген Прусенко запевняє, що у цьому році, відповідно до кредитної угоди з ЄБРР та Європейським інвестиційним банком, проводиться капремонт дороги від 30 до 64 км. дороги у київській області. Роботи виконує азербайджанська компанія, яка виграла відкритий міжнародний тендер. Відповідно до кредитного контракту роботи повинні бути закінчені у листопаді місяці.
Нагадаємо, що на трасі М-07 Київ – Ковель – Ягодин на ділянці км 30+600 – км 64+243, рух автомобільного транспорту тимчасово обмежено (швидкість руху 50-70 км/год.). Ремонтні роботи ведуться на 7 відрізках дороги. Рух автомобільного транспорту на вказаних ділянках здійснюється в реверсивному режимі та регулюється світлофорами.
Безперечно, перевізники чекають цього моменту. Адже кожна поїздка в обхід – це сто зайвих кілометрів, та й стояти у чергах на вказаних відрізках дороги, що ремонтується – втрата часу й пального. Відтак суттєві додаткові фінансові затрати. Однак вже за кілька місяців, запевняють в головному дорожньому відомстві країни, і з цією проблемою буде покінчено.
Леонід ДУДКО
|